Club Chevrolet

Pasiune pentru performanta. Forum Club Chevrolet



  • Advertisement

AVEO ALB 2008

MASINA MEA

Moderator: Raresh20

AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 30 May 2012, 17:02

Buna ziua CLUBCHEVROLET!
Dupa lungi tatonari m-am hotarat sa ma inscriu pe acest forum.
Din 2008 sunt posesorul unui aveo 1.4i 94 CP. N-am stat prea mult pe ganduri sa aleg ptr ca nu aveam ce sa aleg la 10000 euro. M-am dus la Radacini, b-dul Timisoara si am ales. Nu-mi pare rau! In 26900 km reali (pe bord am 18900 Km-schimbat pe la 22000 Km spart afisorul) nu am facut decat shimburile de rand si nu am intampinat nici un defect mecanic, in schimb pe la 3000Km am fost la service ptr ca la relanti se bilbiia ca o dacie veche. Au pus-o pe calculator si s-a rezolvat. De consum sunt fffff multumit fata de alti colegi de forum care se plang. Media consumului facut plin la plin / nr de Km parcursi a fost de maxim 6,2 iar in oras am scos 9,2 l/100Km. Stiu o sa va cam mire lucrul asta!
Modificari au fost facute de mine chiar in perioda de garantie! Principalele au fost: prima sa modific garda la sol ca nu-mi placea cum statea in curbe (obisnuit cu un Kadett 1,6 D - pe care il mai conduc si acum). A doua a fost sa-i iau gatul la EGR. Am constatat ca prin acestea s-a mai redus un pic consumul.
Poze am dar nu stiu sa le pun pe site inca.
Mai sunt multe de spus!
Toate incetul cu incetul.
Sa aveti o zi buna
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Uite care este parerea mea:

Postby gigel » less than a minute ago

Uite niste linkuri sponsorizate pentru tine:

User avatar
gigel
Moderator
Moderator
Member No: 23
 
Posts: 3841
Joined: 04 Aug 2010
Car: Chevrolet

Re: AVEO ALB 2008

Postby Mic Cristian » 30 May 2012, 18:05

Daca tot te-ai hotarat,atunci bine ai venit in randurile noastre!In sfarsit,inca un posesor de Chevy multumit,caci in ultimul timp sunt numai reclamatii.Nu ma mira deloc consumul,pentru ca si al meu 1.2 scoate 6.4 afara si 8.5-9 in oras!
Asa sa-ti mearga si de acum incolo!
User avatar
Mic Cristian
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 5232
 
Posts: 264
Joined: 30 Dec 2011
Location: Timisoara
Car: Chevrolet Aveo Sedan 1.2
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 30 May 2012, 18:50

buna Mic Cristian! a mea are 1,4 dar a ta e de 1,2 de ce asa mult? incearca sa schimbi viteza intre 2000-3000 rot/min si nu la cuplu maxim cum zic marea majoritate! e falsa informatia! functionarea la cuplu maxim aduce un consum minim in rulaj constant! in dreptul intersectiei graficelor putere si cuplu randamentul in functionare este maxim! forta de inaintare e in echilibru cu fortele aerodinamice si de frecare, cum se depaseste acel punct cuplul scade (sau in mici cazuri se pastreaza ct pe o portiune mica de ecart de turatii) desi puterea creste, fota rezistenta la inaintare creste deci un consum mai mare!
stiu, o sa am multi care nu imi dau dreptate, dar e informatie pur inginereasca si nu de la mecanicii din sevice sau de bloc!
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby Mic Cristian » 30 May 2012, 19:09

Eu zic ca e bun asa ,deoarece eu nu merg deloc linistit!Cel mai mic consum exterior scos a fost 6.1 pe autostrada in afara tarii.Oricum cel dat de reprezentanta era4,7/5,7 si le-am zis ca e imposibil,iar in primele 2 luni imi lua8/10,5!
User avatar
Mic Cristian
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 5232
 
Posts: 264
Joined: 30 Dec 2011
Location: Timisoara
Car: Chevrolet Aveo Sedan 1.2
Click aici daca apreciati acest post:

AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 31 May 2012, 17:20

Imbunatatiri-dotari:
-tavita portbagaj;
-led-uri pozitii fata si nr;
-led-uri portbagaj, torpedou si plafon;
-led-uri in usi in spatele ochilor de pisica (se aprind individual atunci cand se deschide usa);
-led-uri comenzi geamuri fata;
-antifonare-izolare termica fete usi, tavan, podea (acolo unde lipseste) si contra aripile de la rotile posterioare
-paravanturi lipite pe usa, nu ca acelea ce strica chederul de geam;
-buton avarie pus langa sofer,
mai am de pus leduri cu ochi de pisica la usile posterioare -instalatia e trasa(cind o sa am ochii de pisica, timp si chef),
jenti aliaj pe 16.
GPL NU PUN!!!! :noway:

-- 31 May 2012, 17:20 --

acum stiu sa incarc poze asa ca ....
primele poze din iarna asta dupa troienire.
Attachments
DSC00036.JPG
DSC00027.JPG
Last edited by sorinlzr on 31 May 2012, 17:20, edited 1 time in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby krystyanys » 31 May 2012, 17:30

Bun venit si cat mai multi km cu aceleasi pareri pozitive!
De ce nu GPL, ai vreun motiv serios, sau doar asa...?
Mai mult valoreaza un diamant ciobit decat o caramida perfecta. Mai bine sa dai gres incercand sa faci ceva, decat sa excelezi in a sta degeaba
User avatar
krystyanys
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4880
 
Posts: 661
Joined: 21 Aug 2011
Location: Bucuresti
Car: kalos hatchback 1,2 12/2004
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 01 Jun 2012, 08:16

buna Krystyanis, explicatie pur inginereasca.
motorul nu e PROIECTAT pentru un astfel de combustibil.functionarea pe GPL acesta e o gaselnita pentru a reduce consumul de carburant. te bucuri acum dar cu consecinte in viitor.
explicatie: in functionare cu benzina, temperatura vaporilor de benzina injectati in galeria de admisie e aproximativ aceeasi cu temp aerului aspirat si in acelasi timp in amestecul vapori de benzina - aer sunt uleiuri volatile care ajuta la ungerea supapei si a sacunului de supapa impiedicind uzura fantel de asezare a ansamblului-deci o etansare buna , in admisie ansamblul supapa-scaun se raceste, ....ciclul motor, scaparile printre jocurile (fantele) segmentilor si motorul merge. in functionare pe GPL temperatura gazului e muult mai mica decat a vaporilor de benzina, deci un amestec mult mai rece,nu mai sunt acele uleiuri volatile care ajuta ungerea ansamblului supapa -scaun, deci o uzura in timp muult mai accentuata datorita frecari dintre cele doua, pa o etansare buna, ansamblul se raceste muult mai mult, compresie cu scapari mai mari printre jocurile segmentilor, detonatie la o temp aproape egala cu a benzinei, temp ansamblului creste-deci un ecar de temp mai mare, evacuare, admisie la temp initiala -soc termic. materialul din care e executata supapa nu raspunde in timp acestui tip de oboseala. acelasi lucru se intampla si cu scaunul.bine s-a stricat se poate repara, cum? exista solutii: se schimba supapele, se incalzeste chiuloasa in cuptor, se cot scaunele, se pun altele, se raceste, scaunele ramai fretate in chiuloasa, rectifica plan si saunele, pentru ce atata lucru? pentru 3lei/litru si 8-10 l/100km? nu merita!
sunt mult mai multe de explicat, dar...
cine alege sa-si puna GPL e alagerea sa.
toate cele bune!

-- 01 Jun 2012, 08:16 --

buna dimineata stefanudrea.
continuarea explicatiilor.
atunci cand se doreste ca un motor sa functioneze cu mai multe tipuri de combustibil benzina-GPL-CNG se proiecteaza cu alte tolerante de executie, materiale, bujii. de exemplu un motor german care echipeaza un blindat DINGO (l-am vazut la expomil sau bdsa acum ceva timp) e astfel proiectat sa functioneze cu aproape orice fel de combustibil lichid (benzina, kerosen, motorina, ulei ars de motor, ulei comestibil ars, petrol, pacura), deci e un motor deosebit dpdv tehnic, ce nu poate fi comparat cu nici un motor clasic.
acel motor italienesc e mult mai bun decat un motor clasic alimentat cu benzina. sa nu uitam ca italienii au fost primii care au inventat motorul diesel common rail, dar din lipsa de fonduri nu l-au implementat in productie si au vindut patentul la ford. apoi s-au dezmeticit si au proiectat cel mai performant motor diesel la ora actuala-multijetul.
vezi new aveo d!!!!!
Last edited by sorinlzr on 01 Jun 2012, 08:16, edited 1 time in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby cagulaa » 01 Jun 2012, 08:53

Buna dimineata, poti sa imi spui cum si cu ce ai facut izolarea ( antifonarea ) doar la contra aripile de la rotile posterioare? Si ar mai fi o intrebare mai "speciala" : ce profesie ai?
esti prost si vrei sa fi remarcat aprinde proiectoarele, esti cel mai prost aprinde si stopurile de ceata.
cagulaa
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 3882
 
Posts: 263
Joined: 15 May 2011
Location: Pitesti
Car: Chevrolet Aveo LT
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 01 Jun 2012, 09:12

buna dimineata! inginer mecanic - 20 ani vechime si 26 ani in munca (tractoru Bv; IMEB, institut de cercetari)
antifonare simplu: scoti banchetele, ornamentele din spate, apoi treci in portbagaj, scoti ornamentele, si ajungi la tabla chioara. te duci la bricostore cumperi prenadez, pensula si un izolator de plastic cauciucat la metru de ce grosime vrei de la 3 mm la 20 mm. unul este simplu iar altul are aluminiu pe o fata. eu am pus de 5mm, simplu. sa ai timp, spatiu si chef!

-- 01 Jun 2012, 09:12 --

apropos, motorul multijet este clasic, dar cel mai nou si mai nou si mai performant este motorul DUKE. acesta imbina tehnologia inventiei romane de motor cu piston circular (vezi unele motoare de la Toyota) si un motor clasic. acesta a devenit un motor circular (nu confundati cu cel in stea), si poate fi alimentat si cu benzina si cu motorina. explicatii mai ample le gasiti pe site.
Last edited by sorinlzr on 01 Jun 2012, 09:12, edited 1 time in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby marchizu » 01 Jun 2012, 11:16

Bun venit printre noi, cati mai multi km fara incidente ( sper ca nu au fost ) si sunt convins ca din experienta acumulata in toti acesti ani vei avea ce sa ne impartasesti si noua cate ceva in domeniul mecanicii . Apropo ce locatie ai ? cumva Brasov, complecteaza si tu Locatia pt. colegi din zona ta ar fi ideal poate va si intalniti

Bafta in toate
Un copac loveste o masina numai in caz de legitima aparare
User avatar
marchizu
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 2249
 
Posts: 293
Joined: 10 Nov 2010
Location: Titesti / Arges
Car: Aveo sedan 1.4/2007
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby krystyanys » 01 Jun 2012, 17:32

acesta a devenit un motor circular (nu confundati cu cel in stea)

Te referi la motorul rotativ care a fost pus pe citroen gsa birotor ? Prima data am vazut un motor wankel (cred ca asa ii spune) acum 12 ani, demontat la un nene in giulesti care repara numai citroen, am crezut ca face misto de mine cand a zis ca ala e motor :)) ,
images (3).jpg
images (3).jpg (9.29 KiB) Viewed 1958 times
Mai mult valoreaza un diamant ciobit decat o caramida perfecta. Mai bine sa dai gres incercand sa faci ceva, decat sa excelezi in a sta degeaba
User avatar
krystyanys
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4880
 
Posts: 661
Joined: 21 Aug 2011
Location: Bucuresti
Car: kalos hatchback 1,2 12/2004
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 01 Jun 2012, 17:47

parca pe gsa era un motor boxer si nu de acest tip, dar cine stie cate bucati au fost facute prin anii 70-80. deci inventia motorului rotativ e a noastra, wenkel a perfectionat-o si a vandut-o cu numele sau. motorul circular - pistoanele in nr impar minim 5 sunt dispuse pe generatoarea unui cilindru. dar mai bine uite-te pe site-ul DUKE ca acolo arata sectiuni, principiu de functionare.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby krystyanys » 01 Jun 2012, 18:42

Super tare, pun link sa vada si ceilalti : http://www.dukeengines.com/
Despre Birotor :
873 de unitati Birotor GZ au fost construite între 1973 şi 1975.
Studiile initiale au fost facute folosind un motor NSU si apoi M 35. NSU a folosit motorul Wankel. Se zvonea că CX-ar fi echipate cu acest motor - într-adevăr, surpriza a fost in momentul în care Birotor nu a fost montat in varful gamei. Propulsat de un motor rotativ inventat de Felix Wankel şi construit de Comobil, mai târziu Comotor, un joint-venture între Citroen şi NSU, masina a avut probleme - consum mare de combustibil, poluare mare, consumul mare de ulei şi lipsa de fiabilitate toate au ucis acest proiect. NSU a fost absorbit de catre Audi, iar motorul Wankel a fost abandonat de către producătorii auto europeni. Mazda însă l-a pastrat şi seria RX utilizeaza in continuare motorul rotativ.
Asta am gasit pe un site frantuzesc.
deci inventia motorului rotativ e a noastra

A noastra, a cui, de ce ii spune Felix Wankel si nu Gigi Ionescu ???
Fara suparare , e doar o curiozitate. :blink:
Mai mult valoreaza un diamant ciobit decat o caramida perfecta. Mai bine sa dai gres incercand sa faci ceva, decat sa excelezi in a sta degeaba
User avatar
krystyanys
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4880
 
Posts: 661
Joined: 21 Aug 2011
Location: Bucuresti
Car: kalos hatchback 1,2 12/2004
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby s3bby2000 » 01 Jun 2012, 18:53

sorinlzr wrote:atunci cand se doreste ca un motor sa functioneze cu mai multe tipuri de combustibil benzina-GPL-CNG se proiecteaza cu alte tolerante de executie, materiale, bujii. de exemplu un motor german care echipeaza un blindat DINGO (l-am vazut la expomil sau bdsa acum ceva timp) e astfel proiectat sa functioneze cu aproape orice fel de combustibil lichid (benzina, kerosen, motorina, ulei ars de motor, ulei comestibil ars, petrol, pacura), deci e un motor deosebit dpdv tehnic, ce nu poate fi comparat cu nici un motor clasic.

Din cate stiu eu, chiar si T-34 , tancul rusesc proiectat in al doilea razboi mondial si pe care Armata Romana il foloseste are un motor policarburant...
User avatar
s3bby2000
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 3148
 
Posts: 348
Joined: 20 Mar 2011
Location: Brasov
Car: exChevy Aveo LT\now Ford Focus
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 01 Jun 2012, 22:38

T-34 a fost proiectat ptr utilizarea motorinei, pacurei si chiar a petrolului ptr ca aveau vascozitati apropiate, deci numai jumatate de motor cu alimentare cu policarburant. acum vreo 17 ani au fost taiate la Mizil si nu mai avem cred nici macar unul in stare de functionare. nu ma refer aici cele ramase ptr studiu.
despre motorul rotativ. un romanas a venit cu aceasta inventie s-a dus la OSIM si pana i-au dat astia brevet a venit Wenkel cu el gata brevetat si asa s-a dus pe apa sambetei si nume si proiect.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 06 Jun 2012, 11:35

am mai pus niste poze cu "imbunatatirile" aduse.

-- 06 Jun 2012, 11:35 --

am uitat sa va spun ca am pus arcuri de coborare AutoStyle din olanda ce coboara garda la sol cu max. 40 mm. peste aceasta valoare trebuiesc schimbati toti amortizorii. le-am cumpARat de la firma Coasta de Est din Bucuresti in anul 2010 si au costat parca 600 ron.
Attachments
DSC00045.JPG
DSC00052.JPG
DSC00051.JPG
DSC00050.JPG
DSC00049.JPG
DSC00047.JPG
DSC00044.JPG
DSC00043.JPG
DSC00042.JPG
Last edited by sorinlzr on 06 Jun 2012, 11:35, edited 1 time in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 08 Jun 2012, 09:14

azi dupa amiaza m-am apucat sa scot mizeria de sub grila de la stergatoare. am scos toate acareturile inclusiv mecanismul stergatorului. mecanismul arata bine, la articulatii e uns-asta e ff bine, in schimb la scurgerile din contra aripa , dezastru -pline cu pamant, frunze , etc. am curatat cat am putut, maine curat pana la tabla si spal. dau jos si aparatorile de plastic sa cada mizeria. din cate am vazut asa fugitiv tabla arata ff bine, dar o sa vad ca lumea cand e spalat. maine am sa fotografiez locul inaintae spalarii si dupa.

-- 08 Jun 2012, 09:14 --

pentru a gasi mai repede codul de piese originale (atatea cat am gasit si m-au interesat) va atasez urmatorul tabel.
Attachments
tabel piese GM AVEO.xls
(25.5 KiB) Downloaded 203 times
Last edited by sorinlzr on 08 Jun 2012, 09:14, edited 1 time in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby jiji » 08 Jun 2012, 09:48

Bine ai venit in randurile noastre .Cat mai multi km !Bun tabelul . :roll: Tine`o tot asa .
User avatar
jiji
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 398
 
Posts: 2379
Joined: 15 Feb 2009
Location: Brasov
Car: Aveo sedan 1,2
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 08 Jun 2012, 21:52

poze cu grila doar curatata de mizerie

-- 08 Jun 2012, 20:58 --

dupa "igienizare" si "deratizare" :) si maini julite:

-- 08 Jun 2012, 21:46 --

vad ca le-a aranjat invers. asa, scurgerile din pozele 4, 5 sunt prea inguste si din cauza asta frunzele si toate resturile vegetale se pun de-a curmezisul si pa drenaj. de asemeni sub aripa pe stalp gaurile de dren sunt cate 2 pe fiecare patre a masinii dar sunt asa: unele mai mari de abia incap 2 degete si iar celelate sunt atat de mici cam cat un deget diametru. Asta e o mare pb pentru viitor. trebuiesc curatate aproape la max 2 ani pentru a preintampina ramaneraea umezelii si aparitia ruginii in acele locuri. m-am uitat si nu se poate mari nici un orificiu de scurgere.
sub aparatorile din plastic de la roti marele gros de mizerie l-am scos anul trecut.

-- 08 Jun 2012, 21:52 --

vad ca le-a aranjat invers. asa, scurgerile din pozele 4, 5 sunt prea inguste si din cauza asta frunzele si toate resturile vegetale se pun de-a curmezisul si pa drenaj. de asemeni sub aripa pe stalp gaurile de dren sunt cate 2 pe fiecare patre a masinii dar sunt asa: unele mai mari de abia incap 2 degete si iar celelate sunt atat de mici cam cat un deget diametru. Asta e o mare pb pentru viitor. trebuiesc curatate aproape la max 2 ani pentru a preintampina ramaneraea umezelii si aparitia ruginii in acele locuri. m-am uitat si nu se poate mari nici un orificiu de scurgere.
sub aparatorile din plastic de la roti marele gros de mizerie l-am scos anul trecut.
Attachments
DSC00061.JPG
DSC00059.JPG
DSC00058.JPG
DSC00057.JPG
DSC00056.JPG
DSC00055.JPG
DSC00054.JPG
DSC00053.JPG
Last edited by sorinlzr on 08 Jun 2012, 21:52, edited 3 times in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Re: AVEO ALB 2008

Postby sorinlzr » 15 Jun 2012, 19:55

am gasit o solutie de a nu mai permite frunzelor, pufului, mizeriei sa intre sub grila de la stergatoare. am pus plasa de sarma galvanizata in dreptul orificiilor de ventilatie prin lipire cu plastic lichid. sper sa nu mai intre atat de multe mizerii. atasez "opera de arta".
cine doreste straifuri de plasa intreaga sa ma anunte pe e-mail.

-- 15 Jun 2012, 19:55 --

Attachments
DSC00065.JPG
DSC00064.JPG
DSC00063.JPG
DSC00062.JPG
Last edited by sorinlzr on 15 Jun 2012, 19:55, edited 1 time in total.
sorinlzr
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 5629
 
Posts: 343
Joined: 29 May 2012
Location: bucuresti
Car: AVEO ALB 1,4i 16V 94 cp 2008
Click aici daca apreciati acest post:

Next


  • Advertisement

Return to 1.2.2 Aveo

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

  • Advertisement