Club Chevrolet

Pasiune pentru performanta. Forum Club Chevrolet



  • Advertisement

Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby turibmro » 30 May 2011, 11:07

Singura solutie ce am gasit-o pana acum e Chevrolet Cruze 1.6L IPF-Online-Tuning-System de la firma EDS (GER)
turibmro
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 2517
 
Posts: 9
Joined: 24 Jan 2011
Car: Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Uite care este parerea mea:

Postby gigel » less than a minute ago

Uite niste linkuri sponsorizate pentru tine:

User avatar
gigel
Moderator
Moderator
Member No: 23
 
Posts: 3841
Joined: 04 Aug 2010
Car: Chevrolet

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby Hassel » 31 May 2011, 01:51

juliano wrote:Dovada..........am verificat cu un prieten si amandoua motoare au acelasi cod, prietenul meu a intrebat cand a luat masina si dealerul i-a spus ca este modificare de soft


E vorba de coduri GM rpo.
Codul motor care apare in talon n-are legatura cu cel din discutie, sunt "familii" de coduri diferite.
La dealer sunt cvasi-nestiutori majoritatea, mai conteaza si pe cine intrebi.

bossake wrote:FOARTE corect ce zice Raresh cu admisia variabila. Cam toate motoarele de 1.6 care trec de 120 de cai au admisie variabila deci aproape sigur este alta mancare de peste fatza de motorul de 113cp. Motorul de 113cp fiind un aspirat clasic.


Si cel de 113cp are admisie variabila, doar ca e un altfel de modul de admisie.
Daca Raresh preulua integral postul meu de pe celalat forum se intelegea.
Hassel
Senior Boarder
Senior Boarder
Member No: 3962
 
Posts: 50
Joined: 24 May 2011
Car: New Spark
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby Raresh20 » 31 May 2011, 13:47

Asa e, de la tine l-am preluat.Si inca cat l-am cautat :D.Am luat doar ce am crezut ca e mai important.Oricum unii tot cred ca e acelasi motor, fiind doar modificare din soft.
Chevy Aveo 1,4L, 'o8, Urban Grey
VW Passat 2.0 170cp DSG, 'o9, Silver
User avatar
Raresh20
Moderator
Moderator
Member No: 2237
 
Posts: 817
Joined: 05 Nov 2010
Location: Cluj
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby Al Pacino 67 » 09 Sep 2011, 21:50

Baieti raportul de compresie de 11:1 a ridicat puterea motorului cu 11 cai prin micsorarea camerei de ardere(au micsorat inaltimea chiulasei) deci au crescut presiunea pe piston(la explozie) si implicit si temperatura amestecului la comprimare,alt incovenient deoarece trebuie folosita o benzina cu cifra octanica mai mare(min 98).Alte modificari nu au adus ambielajului dupa cum se poate vedea din datele tehnice ale motorului.Ma intreb totusi cum stau cu racirea motorului daca au marit presiunea in camera de ardere.Nu cred sa fie modificare din soft deoarece raportul de compresie se face intre cele doua volume ale cilindrului( PME si PMI ).Deci un volum a fost micsorat si acela a fost al camerei de ardere din chiulasa.
Last edited by Al Pacino 67 on 09 Sep 2011, 21:50, edited 1 time in total.
Al Pacino 67
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 4894
 
Posts: 5
Joined: 25 Aug 2011
Car: chevrolet cruze 1.8i
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby Hassel » 29 Sep 2011, 02:11

:)

Pe forumurile americane de muscle car-uri cei mai optimisti spuneau ca pentru fiecare crestere de punct se obtine o crestere de cam 3% a puterii la nivelul acesta al ratei de compresie(RC).
Pt ca una e sa maresti RC de la 6 la 7 si alta e de la 15-16, cu cat avansezi spre RC maxima posibila cu atat castigul este mai mic.
Sunt chiar niste calculatore pe net in legatura cu chestia asta.

http://www.bgsoflex.com/crchange.html
http://www.wallaceracing.com/hp-cr-chg.php

Ori ce sustii tu ar fi o crestere de ~ 10 % a puterii doar pentru marirea RC de la 10,8 la 11... extrem de greu de imaginat.

Iar ce zici legat de benzina si CO e corect dar pentru anii 90".

Cifra octanica minima care trebuie folosita la un motor nu tine doar de raportul de compresie. Depinde si de forma camerei de ardere, coeficientul de umplere al cilindrilor, amestec, cifra termica a bujiilor, temperatura aerului si a motorului, presiunea facuta de turbina (daca are) si de avansul aprinderii.

Acum motoarele au mai multi senzori de detonatie, daca se sesizeaza zgomote anormale ale motorului se reduce automat avansul.
Mai nou, adica anii 2000 masinile sunt reglate sa mearga la limita detonatiei cu benzina specificata.
Motorul vechi avea minim specificat benzina CO 91.

A doua treaba e ca exista distributiei variabila continua a supapelor atat pentru evacuare cat si pentru admisie DCVVT, sau cum se mai zice defazarea continua a camelor.
Asta impreuna cu galeria de admisie variabila creaza un imens efect turbionar in cilindru in timpul compresiei iar arderea este mult mai rapida si mai completa.

Sper ca te-am lamurit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio
Hassel
Senior Boarder
Senior Boarder
Member No: 3962
 
Posts: 50
Joined: 24 May 2011
Car: New Spark
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby medicalscientist » 13 Dec 2011, 16:02

Raresh20 wrote:Sunt si modificari fizice. E alt cod la motor, LDE in loc de LXV. Cel mai probabil e vb despre un modul nou de admisie, variabil.

http://chevroletdunyasi.com/print.php?type=F&thread=50


surpriiizaaa!ai admisie variabila si la 113 cai.De ce credeai ca incepe sa consume atat,daca ai talpa grea?
Forever GM...
User avatar
medicalscientist
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 4974
 
Posts: 125
Joined: 28 Sep 2011
Car: Chevy Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby Raresh20 » 14 Dec 2011, 01:13

surpriza !!! Nu am Cruze. Doar am cautat ce a scris Hassel pe alt forum pt a-i arata colegului ca sunt modificari fizice, nu doar de software :D
Chevy Aveo 1,4L, 'o8, Urban Grey
VW Passat 2.0 170cp DSG, 'o9, Silver
User avatar
Raresh20
Moderator
Moderator
Member No: 2237
 
Posts: 817
Joined: 05 Nov 2010
Location: Cluj
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby medicalscientist » 18 Dec 2011, 15:27

Chiar! Aveo cat consuma?

-- 18 Dec 2011, 14:27 --

Chiar! Aveo cat consuma?
Last edited by medicalscientist on 18 Dec 2011, 15:27, edited 1 time in total.
Forever GM...
User avatar
medicalscientist
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 4974
 
Posts: 125
Joined: 28 Sep 2011
Car: Chevy Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby Raresh20 » 18 Dec 2011, 18:38

10 in Cluj , 7-8 afara si 6 pe autostrada la aprox 120 din Ungaria incolo.
Last edited by Raresh20 on 18 Dec 2011, 18:38, edited 3 times in total.
Chevy Aveo 1,4L, 'o8, Urban Grey
VW Passat 2.0 170cp DSG, 'o9, Silver
User avatar
Raresh20
Moderator
Moderator
Member No: 2237
 
Posts: 817
Joined: 05 Nov 2010
Location: Cluj
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby medicalscientist » 28 Dec 2011, 13:27

"10 in Cluj , 7-8 afara si 6 pe autostrada la aprox 120 din Ungaria incolo."
cineva se vaita ca ii consuma mai mult decat consumul tau.
Forever GM...
User avatar
medicalscientist
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 4974
 
Posts: 125
Joined: 28 Sep 2011
Car: Chevy Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby PTR » 18 Jan 2012, 10:26

La motorul de 124cp (LDE) :
-este alta galerie de admisie reproiectata pentru a imbunatati cuplul/puterea la turatie medie/mare
-sunt alte axe cu came, identice cu cele de pe motorul de 1.8.
-galeria de evacuare este identica cu cea de la motorul de 1.8
-biele indetice cu cele de la 1.8

Cine mai vrea detalii pot sa mai caut.
PTR
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 5222
 
Posts: 1
Joined: 23 Dec 2011
Car: Suzuki
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby medicalscientist » 19 Feb 2012, 12:08

OOkayyyy....atunci...cum se explica ,ca motorul turbo de 1.4 care se comercializeaza in USA are un consum inferior unui hibrid Prius model mai vechi,iar motorul de 1,6 ma obisnuieste cu consumul unui Camaro V 6?
Forever GM...
User avatar
medicalscientist
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 4974
 
Posts: 125
Joined: 28 Sep 2011
Car: Chevy Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby vladbobtm » 19 Feb 2012, 17:55

Motorul Turbo american numai in versiune Eco este mai economic decat un 1.4 turbo normal(tot cel american) si evident mai economic fata de 1.8 si 1.6 16V, avand unele solutii inovatoare cum este grila din fata radiatorului care se inchide la viteze mai mari si favorizeaza aerodinamica si rotile facute in asa fel incat sa nu creeze turbulente , in plus cel Eco are 6 trepte lungi ca sa favorizeze iar consumul. Dar nu cred ca este in nici un caz mai economic decat un Prius Hibryd( mai ales in oras!!), poate in afara orasului ai zice ca sunt aproape la fel.

Cu stima.
User avatar
vladbobtm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 1249
 
Posts: 599
Joined: 16 Apr 2010
Location: Udine (Italia) - Timisoara
{ SPRITMO }
Car: Chevrolet Cruze 2.0 VCDI
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Diferenta intre 1.6 113CP si 1.6 124CP

Postby medicalscientist » 22 Feb 2012, 01:07

Da,asta ECO 1,4 e prezentat si de altfel si testat ca atare ca prima masina obisnuita cu peste 40 de mile pe galon.Prius-ul generatia anterioara avea 38.
Forever GM...
User avatar
medicalscientist
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 4974
 
Posts: 125
Joined: 28 Sep 2011
Car: Chevy Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Previous


  • Advertisement

Return to 4.7.3 Discutii libere - Cruze

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

  • Advertisement