Club Chevrolet

Pasiune pentru performanta. Forum Club Chevrolet



  • Advertisement

Probleme tehnice - motor si transmisie

Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ches » 24 Nov 2014, 16:50

Am 2 intrebari legate de Epica diesel, poate reusiti sa faceti lumina:

1. Cat joc trebuie sa aiba planetara lunga intre cuplajul intermediar si capul planetarei? Ma refer la jocul in lungul axului, adica apuc axul cu mana si trag/imping dinspre roata spre cutie. La mine este de 3-5 mm si intrucat au desfacut planetara ca sa schimbe burdufele in vara, vreau sa stiu daca au montat aia ceva prost sau asa este normal.

2. Cand merg din inertie (nu accelerez si masina este in viteza) si apoi accelerez foarte usor masina intai smuceste un pic apoi merge normal. Este normal? Daca nu, ce ar trebui sa verific? Masina are reviziile la zi, am schimbat consumabilele acum 1 luna. Eu ma gandesc ca poate fi EGR-ul, nu l-am curatat niciodata, insa as vrea si alte pareri daca exista.

Multam!
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 646
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Uite care este parerea mea:

Postby gigel » less than a minute ago

Uite niste linkuri sponsorizate pentru tine:

User avatar
gigel
Moderator
Moderator
Member No: 23
 
Posts: 3841
Joined: 04 Aug 2010
Car: Chevrolet

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ches » 04 Dec 2014, 11:27

Am lamurit-o cu planetara, jocul este normal.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 646
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby dexter » 04 Dec 2014, 17:34

Treaba cu zmucitu eu cred ca este normala ,si a mea face asa...intensitatea socului este direct proportionala cu cat de tare apesi acceleratia. Incearca la o faza deasta sa apesi foarte usor prima data acceleratia apoi dupa ce ia gaz accelereaza normal.
asfalt uscat si drumuri bune
User avatar
dexter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 6315
 
Posts: 579
Joined: 15 Feb 2013
Car: aveo 1.4,101hp,16V
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ches » 05 Dec 2014, 11:13

Din pacate se intampla si la accelerari usoare, mai ales la viteze mici-medii (<70km/h), de aceea am intrebat. Banuiesc ca de vina este EGR-ul, la diesel nu se anuleaza atat de usor ca la benzina, plus ca nu face deloc bine motorului sa fie obturat.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 646
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ALiCE » 06 Dec 2014, 20:48

nu face deloc bine motorului sa fie obturat.
De ce? E prima oara cand aud asta
User avatar
ALiCE
[Big Boobs]
[Big Boobs]
Member No: 1790
 
Posts: 882
Joined: 30 Jun 2010
Location: Wonderland
Car: Cruze 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ches » 08 Dec 2014, 13:49

Am inteles ca introducerea gazelor de evacuare recirculate de EGR scade temperatura la care se intampla autoaprinderea motorinei, deci motorina arde mai bine, ceea ce face bine nu numai naturii, dar si DPF-ului. Mai gasisem si alte rapoarte cum ca dupa anularea EGR, masina este mai puturoasa.Acelasi comportament in raportau si cei cu valvele EGR infundate. Nu gasesc sursa informatiilor, erau pe forumurile dedicate VAG si Renault.
Last edited by ches on 08 Dec 2014, 13:49, edited 1 time in total.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 646
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ches » 22 Dec 2014, 13:25

Dupa ce am condus-o mai des, vad ca nu mai face - posibil sa fi prins un lot de motorina mai proasta (am pus vreo 2 plinuri de la Lukoil pt ca imi era mai in drum) sau sa fi curatat injectoarele pentru am inceput sa merg un pic mai turat decat inainte. Stie cineva daca la Epica se pot monitoriza timpii de injectie cu o interfata simpla bluetooth? Am luat una de la chinezi cu ELM327 si folosesc ce mi-au pus ei pe CD-ul cu software, insa nici cu ScanTool v2 nu vad informatiile astea. E de la soft sau de la interfata? Ceva recomandari?
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 646
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme tehnice - motor si transmisie

Postby ches » 22 Jan 2016, 12:42

Vin cu cateva lamuriri la propria intrebare: La Epica nu se pot monitoriza timpii de injectie si alti parametrii in afara de cei standard dati pe OBD2. Pentru accesarea celorlati paramaterii sau a calculatoarelor de confort/airbag trebuie pus Scan-100, interfata "originala" de la GM. Am fost la Radacini Vitan unde am verificat motorul si echipamentele auxiliare si totul este in parametrii, temerile mele legate de injectoare au fost combatute de diagnoza facuta de ei.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 646
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:



  • Advertisement

Return to 4.4.1 Probleme tehnice - Epica

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

  • Advertisement
cron