Club Chevrolet

Pasiune pentru performanta. Forum Club Chevrolet



  • Advertisement

Chevrolet lacetti

Probleme check engine

Chevrolet lacetti

Postby RobertFlorin » 11 Oct 2016, 17:03

Salut,

detin de aprox 6 luni un Chevrolet Lacetti 1.6 - 16V - 2006, manual, si ma confrunt cu o problema pe care nu reusesc sa ii dau de capat. Problema a inceput asa :

1) Prima data sa aprins check engine acum 10 zile si am fugit cu masina la tester - "eroare ceva catalizator" a spus tipul, apoi i-a scos o fise de la o bujie si era plina de ulei, defapt toate erau pline de ulei, am schimbat garnitura de la capacul culbutori totul ok nu a mai ajuns ulei pe fise si pe buji. Am plecat de la service si intr-o jumatate de ora sa aprins martorul check engine si de atunci nu mai scap de acest martor!

2) Din nou la service din nou pe tester eroare P0300 a zis sa schimbam bujile tinand cond ca l-am schimbat o data cu garnitura de la culbutori 1 zi inainte, problemele par sa se tina lant. Am schimbat iar bujiile siiii dupa 100Metri a revenit eroarea P0300, am decis sa merg la un service mai "bun", am ajuns la SKODA SERVICE zona care locuiesc, din nou tester si aceeasi eroare P0300 hmmm.... vorbesc cu baiatul de acolo si imi spune ca prosibil sa fie de la bobina de inductie,fise,buji. Cumpar bobina de inductie noua fise noi, buji multipolare cu 4 beru.

3) La service, imi monteaza bobina de inductie, fisele si bujiile noi pe masina imi reseteaza eroarea P0300 si plec, ajuns acasa in fata blocului 3km de service se aprinde iar check engine :( hmmm....

4) Merg la primul mecanic care mi-a schimbat garnitura de la culbutori ii explic ca am schimbat boboina de inductie,fisele + alte buji noi... imi baga un zambet spre disperarea mea :( Imi spune de benzina, cand am bagat ultima data, ce benzina folosesc, benzina de la OMV 95 folosesc , ma trimite sa bag 20Litri da 99, plec la OMV alimentez ma intorc la el, imi schimba filtru de benzina o alerg, degeaba.

5) Mentionez ca acum 3000km am schimbat uleiul la motor cu Castrol Magnatec 10W-40, filtru ulei. Iar filtru aer,buji,fise,bobina inductie,filtru benzina,garnitura capac culbutori, problema este ca parsista sa imi arata eroarea aceea P0300 incontinuu, consuma exagerat de multa benzina, imi inegreasc bujiile, si la relanti are o mica fluctuatie dupa ce o turez, becul check engine sta aprins si uneori in mers incepe sa se stinga,aprinda incontrolabil atunci masina merge prost, tremura. Ce ar putea avea? Sa merg sa curat si injectoarele cu ultrasunete ? Am pus si aditiv in benzina pt injectoare degeaba :( Va Multumesc.
RobertFlorin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 40123
 
Posts: 4
Joined: 11 Oct 2016
Location: Bucuresti
Click aici daca apreciati acest post:

Uite care este parerea mea:

Postby gigel » less than a minute ago

Uite niste linkuri sponsorizate pentru tine:

User avatar
gigel
Moderator
Moderator
Member No: 23
 
Posts: 3841
Joined: 04 Aug 2010
Car: Chevrolet

Re: Chevrolet lacetti

Postby RobertFlorin » 12 Oct 2016, 20:09

Am fost astazi si am curatat injectoarele la ultrasunet se pare ca am o problema pe cilindru nr 4 dupa montarea injectoarelor, masina porneste ok motorul se comporta normal dar dupa ce o turez injectorul nr 4 nu mai functioneaza, am probat si electicitatea curentului la injector, deci curent primeste. Opresc masina o pornesc din nou masina merge ok, o turez injectorul 4 iar nu mai functioneaza si tot asa. Problema pare a fi de la tacheti? O supapa ceva care nu mai inchide si ramane blocata? Am ulei schimbat 10 40 castrol magnatec, sa schimb uleiul cu 5 30? Sau sa ma apuc de motor ? Se poate ajunge la tacheti daca desfac capacul curbutor?? Astept pareri???
RobertFlorin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 40123
 
Posts: 4
Joined: 11 Oct 2016
Location: Bucuresti
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Chevrolet lacetti

Postby RobertFlorin » 14 Oct 2016, 10:27

Sa continui povestea.
Salut.
Dupa ce am facut tote cele descrise mai sus m-am hotarat sa fac si un test de compresie la motor asa ca ieri am fost la un alt service si am facut testul de compresie la motor cu motorul semi cald , cald . Pe fiecare cilindru in parte am avut o compresie de 12 bar, in cazul acesta cei de la service au exclus varianta ca am ceva probleme la motor. Mi-au zis sa merg sa verific si partea electica ca acolo s-ar putea sa am probleme. Constatare : pornesc masina merge frumos rotund cum o turez nu mai merge rotund merge in 3 iar o turez iar isi revine, injectorul nr 4 l-am inversat cu injectorul nr 3 aceeasi problema vine curent in fisa de la injector dupa ce o turez nu mai vine curent si tot asa. Ideei?? Pareri??
RobertFlorin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 40123
 
Posts: 4
Joined: 11 Oct 2016
Location: Bucuresti
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Chevrolet lacetti

Postby ches » 27 Oct 2016, 11:18

Salut, ca sa inteleg - ai schimbat injectorul 3 cu injectorul 4 si acum ai probleme pe cilindrul 3? Sau tot pe cilindrul 4?

Ca sa iti expun ambele variante:
1. Daca problema se manifesta pe cilindrul 4 in continuare, atunci ori fisa ori bobina sunt de vina. Poti sa verifici si cablajul pana la bobina (mufa ECU-> cablaj-> mufa bobina), desi ma indoiesc sa fie problema de acolo. Varianta ieftina este sa schimbi fisa 3 cu fisa 4 ca sa vezi daca este de la fisa sau de la bobina.
2. Daca acum injectorul 3 face probleme, atunci injectorul este de vina, probabil are bobina interna dusa. La curatarea cu ultrasunete ti-au facut testul de pulverizare inainte si dupa? Ai vazut vreo imbunatatire?
Last edited by ches on 27 Oct 2016, 11:18, edited 2 times in total.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 661
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Chevrolet lacetti

Postby RobertFlorin » 09 Nov 2016, 20:44

Bună seara. Azi am fost la sevrice chery bucuresti si am facut din nou o diagnoza se pare ca am ceva probleme pe la supape cand inchid cand raman deschise pentru cateva secunde. Am schimbat uleiul la motor cu 5w-30 castrol edge filtru ulei am facut un plin de la petrom cu carburant de 95 si am cumparat si un aditiv Stp mai scump de 400ml la 110 ron. cei de la reprezentanta mi-au spus sa schimb vitezele "merg turat" undeva la 4000 de ture si sa ii bag aditiv in benzina casite dar mi sa parut destul de ieftin la 20 de ron. ce ma sfatuiti ??

-- 09 Nov 2016, 20:41 --

Sa repet simtomele!
1). Porneste masina la sfert. Merge perfect.
2). Turez masina 3000-4000 ture o tin putin turata merge in 3.
3). Turez iar masina isi revine merge,ok. Si tot asa.
4). Problema pare sa fie pe cilindrul nr4 acolo este cea mai mica scanteie. Am schimbat injectoarele intre ele si tot pe cilindrul nr4 pare sa fie problema, dă scanteie mica.
Last edited by RobertFlorin on 09 Nov 2016, 20:44, edited 2 times in total.
RobertFlorin
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 40123
 
Posts: 4
Joined: 11 Oct 2016
Location: Bucuresti
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Chevrolet lacetti

Postby ches » 10 Nov 2016, 11:18

Scanteie mica este un termen foarte vag. Cum a fost pus diagnosticul asta?

Problema cu supapele este cunoscuta la motorul de 1.4 16, pentru masinile fabricate in 2007. Dupa aceea am inteles ca problema a fost remediata. Motorul de 1.6 nu am auzit sa aiba probleme.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 661
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Chevrolet lacetti

Postby rico » 30 Dec 2016, 06:52

Am si o problema care tot nu ii dau de cap la un lacetti din 2007 motor 1.4 16V ..
Pe sezonul rece (iarna) cand o pornesc si plec la drum imi pâlpâie chekul din bord si mașina numai trage deloc si de multe ori imi moare ai moare si motorul după 2-3 min de mers se încălzește si trage mergând perfect ...am pus-o si pe tester si nu i-am dat de cap ...tin sa Menționez ca chekul imi rămâne permanent aprins in bord ...cum spuneam mașina a fost pusă pe tester stresa eroarea dar se aprinde imediat ...daca ma poate ajuta cineva :((
Last edited by rico on 30 Dec 2016, 06:52, edited 1 time in total.
rico
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 41058
 
Posts: 1
Joined: 30 Dec 2016
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Chevrolet lacetti

Postby ches » 09 Jan 2017, 11:18

Ce cod de eroare ai vazut la diagnoza?

@RobertFlorin - verifica si cablajul de la ECU la injectoare. Scanteie mica de regula inseamna ca bobina, fisa sau bujia nu functioneaza corect. Insa tu zici ca ai schimbat toate astea.
Last edited by ches on 09 Jan 2017, 11:18, edited 1 time in total.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 661
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:



  • Advertisement

Return to 4.3.1 Probleme tehnice - Lacetti

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

  • Advertisement