Club Chevrolet

Pasiune pentru performanta. Forum Club Chevrolet



  • Advertisement

Probleme diverse Chevrolet Cruze

Poate putem sa ne ajutam intre noi

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby romeosuta » 09 Jul 2012, 13:09

Salutare
La mine aceias problema cu zgomotul de la AC, se aude doar de afara, suna interesant la inceput nu se auzea, masina are 16000 km, de racit raceste bine, am inteles ca trebue sa fie in jur de 6 grade la iesire din gura de ventilatie.
User avatar
romeosuta
Senior Boarder
Senior Boarder
Member No: 4927
 
Posts: 54
Joined: 11 Sep 2011
Car: Cruze 1.6
Click aici daca apreciati acest post:

Uite care este parerea mea:

Postby gigel » less than a minute ago

Uite niste linkuri sponsorizate pentru tine:

User avatar
gigel
Moderator
Moderator
Member No: 23
 
Posts: 3841
Joined: 04 Aug 2010
Car: Chevrolet

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby zite747 » 09 Jul 2012, 13:24

Nu stiu cum se aude la voi, dar la mine s-a auzit dintotdeauna acelasi zgomot la cuplarea si mentinerea AC-ului. Un huruit mai exact. Tin sa mentionez ca si la celelalte masini din familie, atunci cand se porneste AC-ul, se aude cam la fel. Deci nu cred ca trebuie sa va faceti griji, asta daca nu cumva zgomotul este incredibil de puternic si dubios. :blink:
User avatar
zite747
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 1770
 
Posts: 228
Joined: 27 Jun 2010
Car: Chevrolet Cruze 1.6 2010
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby medicalscientist » 13 Aug 2012, 22:41

Corssar wrote:Mai am: portbagajul nu se dechide decat de la cheie (defectiune recenta), franele spate "urla" la mers.

La portbagaj,trebuie schimbat butonul.Mi s-a intamplat.La frane,cica tre sa iti puna inca un distantier.Deocamdata,nu ma deranjeaza.Vezi sa nu ai ceva bagat in fetele de la usi,prin compartimente,o cheie daca ai,suna ca naiba.De departe sunt doua deficiente majore la Cruze-Vopseaua\lacul si sistemul audio,cu display-ul absolut dezastruos vara pe lumina puternica.
Si...da-o naibii...mi-am luat Chrysler Sebring mai inainte,nou,cu 14,800 eur,cu sistem multimedia MyGig...chiar nu puteau sa puna difuzoare si in spate,de banii astia!!!! :thinking:
Forever GM...
User avatar
medicalscientist
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 4974
 
Posts: 125
Joined: 28 Sep 2011
Car: Chevy Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby adriano78 » 20 Oct 2012, 19:24

Probleme stergatoare sau nu ???
Am observat de ceva vreme ca stergatoarele fac prima cursa pe uscat sau mai bine zis solutia de curatat parbriz ajunge pe parbriz dupa prima cursa a stergatoarelor, prin urmare stergatoarele fac prima cursa pe parbriz pe uscat ceea ce nu cred ca este normal pentru ca se zgarie parbrizul.
Last edited by adriano78 on 20 Oct 2012, 19:24, edited 1 time in total.
User avatar
adriano78
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 2196
 
Posts: 87
Joined: 25 Sep 2010
Location: Bucuresti
Car: Cruze 1.8 LT
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby adrian88000 » 21 Oct 2012, 14:56

Chryss wrote:Seara buna tuturor!Intr-un final problema rezolvata, slava domnului!Dupa resoftare, schimbat variator admisie-evacuare, in sfarsit merge si masina asta asa cum trebuie!Am o alta intrebare, deoarece pe capacul de la rezervor nu este precizat decat tipul de benzina dar nu si cifra octanica si pentru ca am auzit mai multe pareri, ce credeti ca e mai bun?Benzina cu cifra octanica 100, sau 95?Intreb pentru ca am inteles de la unii mecanici din reprezentanta, ca cea de 100 cam ataca scaunul supapelor in timp ce alti mecanici din aceeasi reprezentanta sustin ca nu e adevarat!Asa ca, ce parere aveti?Multumesc in avans pentru pareri si sugestii, toate cele bune, Chryss!

In cartea tehnica scrie sa pui benzina de 95. Eu pun numai de 95. Trage foarte bone.
adrian88000
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 2286
 
Posts: 205
Joined: 04 Dec 2010
Car: Chevrolet Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby RINGO » 21 Oct 2012, 21:14

adriano78 wrote:Probleme stergatoare sau nu ???
Am observat de ceva vreme ca stergatoarele fac prima cursa pe uscat sau mai bine zis solutia de curatat parbriz ajunge pe parbriz dupa prima cursa a stergatoarelor, prin urmare stergatoarele fac prima cursa pe parbriz pe uscat ceea ce nu cred ca este normal pentru ca se zgarie parbrizul.

La Aveo trebuie sa tii apasata maneta mai putjn de 0,6 sec. pentru a porni doar spritul, probabil ca asa este si la Cruze. Citeste manualul de utilizare cu atentie si vei gasi informatii.
Last edited by RINGO on 21 Oct 2012, 21:14, edited 1 time in total.
RINGO
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 3143
 
Posts: 376
Joined: 20 Mar 2011
Location: arad
Car: Aveo sedan
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby Phonyx » 21 Oct 2012, 23:38

Stai linistit,la mine e setat pe auto,si cand ii dau un jet si la mine porneste stergatorul mai repede.
Chevrolt Cruze 1.8LT cica 141cp
User avatar
Phonyx
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 1207
 
Posts: 562
Joined: 02 Apr 2010
Location: Oradea
Car: Cruze 1.8LT
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby MAP » 22 Oct 2012, 17:33

Curiozitatea m-a impins sa testez chestia asta cu stergatoarele, mai ales ca nu am observat vreo anomalie in functionare pana acum. Asadar pot sa spun urmatoarele despre cum functioneaza sistemul la masina mea : indiferent daca pozitia manetei de comanda a stergatoarelor este pe AUTO sau MANUAL, indiferent daca impulsul de stropire a parbrizului este lung sau scurt, indiferent daca sunt in timpul mersului cu ceva viteza sau stau pe loc, sistemul functioneaza exact la fel, si anume fara repros. Astfel la actionarea manetei prin impuls pentru stropire, jetul de lichid se declanseaza instantaneu ( sau ma rog, suficient de rapid cat sa nu observi diferenta de timp ) iar stergatoarele pornesc cu o zecime de secunda intarziate fata de jetul de lichid. Este foarte adevarat ca jetul sau mai exact jeturile, fiind 6 la numar sunt calibrate sa atinga parbrizul ceva mai sus decat sunt pozitionate in repaus stergatoarele, asa incat primii 10-12 cm de cursa sunt pe sticla uscata, ceea ce intr-adevar poate duce la zgariere pe portiunea respectiva. Insa la debitul de lichid furnizat, destul de generos, aproape ca nu conteaza. Sunt de acord ca daca exista o intarziere ceva mai mare in pornirea stergatoarelor, sa zicem de 1 secunda, era mai bine deoarece sticla parbrizului s-ar fi udat suficient pentru a evita complet cursa pe uscat. Prin urmare sunt de acord ca chestia asta poate fi considerata un minus, un detaliu la care constructorul nici nu cred ca s-a gandit prea mult. Promit sa-i disper pe cei de la service cat de curand, si va tin la curent cu rezultatele. Este posibil ca intarzierea pornirii stergatoarelor fata de jetul de lichid sa poata fi reglata din software. Mai ramane de vazut cat costa chestia asta. Cred , totusi, ca daca stergatoarele tale fac, sa zicem, mai mult de jumatate din cursa pe uscat, nu este ceva normal in functionare si ar fi bine de vazut in service ce si cum, mai ales ca poti argumenta functionarea defectuoasa prin comparatie cu alte masini ( a mea, de exemplu....).
Tin sa mai spun ca am facut treaba asta cu stergatoarele la modul cel mai serios, am consumat mai mult de 2 litri de lichid ( este din cel de vara si oricum trebuie consumat in cateva saptamani ) si in niciun caz, repet in absolut niciun caz stergatoarele nu pornesc mai repede, fie si cu o fractiune de secunda, nici macar simultan. Cu riscul de a ma repeta, insist sa spun ca, la mine cel putin, stergatoarele pornesc un pic mai tarziu decat jeturile de lichid, diferenta sesizabila cu ochiul liber.
Last edited by MAP on 22 Oct 2012, 17:33, edited 2 times in total.
User avatar
MAP
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 2229
 
Posts: 240
Joined: 30 Oct 2010
Location: Bucuresti
{ SPRITMO }
Car: CRUZE LT 1.8
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby ALiCE » 24 Oct 2012, 10:14

Este irelevant cate teste faci si cat lichid de parbriz consumi intr-o ora, asta trebuie observata dupa ce nu s-a folosit lichid de parbriz mai mult timp :)
Cel mai probabil, lichidul se scurge pe furtunase si pana cand ajunge sus dureaza ceva timp.

Trebuie incercata montarea unei supape uni-sens pe furtun si problema se rezolva - s-ar putea sa mearga cele de acvariu, desi ele sunt pt. aer.
User avatar
ALiCE
[Big Boobs]
[Big Boobs]
Member No: 1790
 
Posts: 882
Joined: 30 Jun 2010
Location: Wonderland
Car: Cruze 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby adriano78 » 26 Oct 2012, 20:08

Este asa cum spune Alice, verificat din nou cu atentie, la prima utilizare (indiferent cat de des a fost folosit), lichidul se scurge pe furtunase si pana cand ajunge sus dureaza ceva timp, iar stergatoarele merg pe uscat 1/2 sau chiar 1 tura, ceea ce cred ca nu este normal, apar zgarieturi pe parbriz !!!
Consider ca este o anomallie in functionarea stergatoarelor pe care multi nu au observato, probabil montarea unei supape uni-sens pe furtun de care zice Alice se rezolva problema.
Last edited by adriano78 on 26 Oct 2012, 20:08, edited 1 time in total.
User avatar
adriano78
Expert Boarder
Expert Boarder
Member No: 2196
 
Posts: 87
Joined: 25 Sep 2010
Location: Bucuresti
Car: Cruze 1.8 LT
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby MAP » 26 Oct 2012, 22:09

Adriano, pierzi din vedere esentialul ( ca si Alice, dealtfel ). Sigur ca este irelevant daca am consumat o galeata de apa sau trei sprituri, am creat un post nu un chat. Dar pe langa asta trebuie sa ai in vedere ca inainte de a deschide tu discutia despre subiect eu nu mai folosisem solutia de spalare a parbrizului de vreo 5 saptamani si te rog sa ma crezi ca la prima actionare lichidul a plecat instant, asa cum am descris. Cred ca timpul scurs de la ultima folosire ar fi fost suficient ca lichidul sa se scurga de pe furtunase si sa existe o intarziere oarecare. Prin urmare daca exista o singura masina la care lichidul ramane disponibil pe furtunase inseamna ca trebuie sa fie un sistem de tip supapa unic-sens si acesta trebuie sa functioneze. Asta era esentialul in ceea ce am scris, ca este posibil ca la masina ta sa nu functioneze corect instalatia de spalare parbriz si sa dai fuguta la service cat mai este in garantie. Pana la urma asta cred ca este scopul discutiilor de pe aici, sa stim unii de altii ce si cum sa prevenim pentru a mai taia din elanul celor de la service in a refuza sa verifice o problema sau alta.....ma rog, eu am crezut ca poate informatia este de folos.
User avatar
MAP
Gold Boarder
Gold Boarder
Member No: 2229
 
Posts: 240
Joined: 30 Oct 2010
Location: Bucuresti
{ SPRITMO }
Car: CRUZE LT 1.8
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby alfonsovv » 20 Nov 2018, 15:09

A mai întâlnit cineva următoarea problema?? Cruze, benzina 1,6l 125cp. Selectorul de zona de ventilatie pus pe orice zona si selectorul de temperatura pus la cald maxim, pe partea șoferului sufla aer rece iar pe partea pasagerului baga aer cald. Care sa fie cauza??
alfonsovv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Member No: 5065
 
Posts: 2
Joined: 25 Oct 2011
Car: Cruze
Click aici daca apreciati acest post:

Re: Probleme diverse Chevrolet Cruze

Postby ches » 20 Nov 2018, 15:28

Ai AC manual sau automat? Daca e automat, atunci ai cu 2 zone sau cu o singura zona? Posibil sa ai clapeta de pe partea soferului blocata pe rece.
ches
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Member No: 4975
 
Posts: 680
Joined: 28 Sep 2011
Location: Bucuresti
Car: Epica 2.0D
Click aici daca apreciati acest post:

Previous


  • Advertisement

Return to 4.7.1 Probleme tehnice - Cruze

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

  • Advertisement